Datum/ura
02/10/2024 - 09:00 - 13:00
Lokacija
Preko spleta
Klavzule INCOTERMS 2020
– na kaj moramo še posebej paziti pri njihovi izbiri!
V času, ko so zaradi vojnih žarišč, nemirov in drugih okoliščin mednarodne gospodarske razmere nestabilne, prodajalci ne tekmujejo le z izdelki, ampak tudi s premagovanjem ovir v dobavnih verigah. Just-in-time dobava se dopolnjuje z just-in-case strategijo vedno razpoložljivega blaga za kupce.
Izbira ustreznih dobavnih klavzul Incoterms 2020 je eden prvih korakov optimalnega upravljanja dobavne verige in alokacije rizikov prodajalca in kupca. Njihova zadnja revizija se po treh letih v praksi še ni povsem »prijela«. Ob vsaki reviziji Mednarodna trgovinska zbornica (ICC) posebej priporoča tudi osvežitev poznavanja klavzul Incoterms nasploh. Vedno znova naletimo na primere, ko stranke ne poznajo vseh pravil posamezne klavzule ali pa jih po svoje spreminjajo.
Špediterji, prevozniki, zavarovalnice, banke in drugi kot izpolnitveni pomočniki prodajalca ali kupca niso stranke prodajne pogodbe in sami zato niso odgovorni za usklajenost njihove pogodbe s prodajno pogodbo. Na to morata paziti prodajalec in kupec. Komercialisti morajo zato dobro razumeti tudi logistični vidik dobave blaga in obratno, špediterji in logistični operatorji morajo dobro poznati klavzule Incoterms.
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki vplivate na določanje pogojev prodaje oziroma nakupa v domačih in mednarodnih poslih: komercialistom, vodjem področja prodaje/nabave, tržnikom, logistom, špediterjem, prevoznikom, strokovnjakom s področja financiranja in zavarovanja trgovinskih poslov oz. vsem, ki ste v praksi vključeni v prodajni proces in uporabljate klavzule Incoterms.
__________________________________________________________________________________________
Spletno izobraževanje bo: 2. oktobra 2024, preko Microsoft Teams od 09.00 do 13.00 ure
__________________________________________________________________________________________
Po prijavi vam bomo (en dan pred predavanjem) na e-naslov poslali povezavo na webinar in kratka navodila za sodelovanje.
Predavatelj bo odgovarjal na vaša vprašanja med predavanjem in tudi kasneje po e-pošti. Udeleženci prejmete gradivo v e-obliki.
Vsebina:
V uvodnem delu bomo obravnavali
- revizijo klavzul Incoterms 2020 in njihove splošne značilnosti
- vpliv komercialne in logistične funkcije na njihov izbor
- usklajenost izbrane klavzule Incoterms s špeditersko/prevozno /zavarovalno pogodbo
- pravilno vključitev klavzule Incoterms v pogodbo
Nato bomo ob vrsti primerov predelali vseh 11 klavzul Incoterms 2020 (EXW; FCA; CPT; CIP; DAP; DPU; DDP; FAS; FOB; CFR; CIF) in poiskali odgovore, na kaj moramo še posebej paziti pri njihovi izbiri.
Poleg novosti, ki jih prinaša zadnja revizija Incoterms 2020, bomo posebno pozornost namenili nekaterim pastem, zlasti pri klavzulah EXW, »C« klavzulah in DDP, in premisleku o izbiri druge klavzule Incoterms za optimizacijo njene komercialne in logistične funkcije v sedanjih gospodarskih razmerah.
Strokovni predavatelj:
dr. Andrej Friedl, univ.dipl.prav. s pravniškim državnim izpitom, ki je vrsto let vodil Nacionalni odbor Mednarodne trgovinske zbornice (ICC) in z njo sodeloval pri pripravi revizije Incoterms 2020.
Kotizacija, ki vključuje udeležbo na webinarju in uporabno gradivo znaša 120,00 Eur + 22% DDV = 146,40 Eur.
V primeru dveh ali več udeležencev iz istega podjetja priznamo vsem 10% popust.
Znesek nakažite pred usposabljanjem na naš račun pri NLB: SI56 0206 0001 6791 805, sklic na št. 011724.
Račun vam bomo poslali takoj po izobraževanju.
Prijave sprejemamo na e-naslov: info@isi.si ali preko te spletne strani:
PRIJAVNICA
Prijave za to izobraževanje so zaprte.