Datum/ura
12/03/2024 - 09:00 - 12:00
Lokacija
Preko spleta
Spremembe cen in cenovne klavzule v mednarodnem poslovanju
Naraščanje cen energentov in surovin, povečanje logističnih in drugih stroškov v dobavnih verigah povzročajo pritiske na spremembe cen blaga in storitev.
Vabimo vas na webinar, kjer boste dobili praktične napotke, kako se učinkovito spoprijeti z izzivi sprememb cen, kako v pogodbah ustrezno formulirati cenovne klavzule in kako v sodelovanju s poslovnimi partnerji doseči optimalno prilagoditev cen.
—————————————————————————————————————————————————-
Izobraževanje bo: 12. marca 2024, preko aplikacije Microsoft Teams, od 9.00 do 12.00 ure
—————————————————————————————————————————————————–
Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo na spletno izobraževanje in kratka navodila za vstop in sodelovanje na webinarju. Udeleženci boste prejeli gradivo v e-obliki.
Program:
- Kakšna je v praksi razlika med cenovnimi klavzulami ter klavzulami o višji sili in klavzulami o spremenjenih okoliščinah.
- Katere vrste cenovnih klavzul se uporabljajo in katero izbrati – praktični primeri.
- Kako s partnerjem poiskati win-win pristop v primeru aktivacije cenovne klavzule.
- Kakšen je postopek dokazovanja spremembe cene poslovnemu partnerju (transparentnost vs. zaupnost).
- Kako ustrezno formulirati cenovne klavzule v splošnih prodajnih (SPP) in kako v splošnih nabavnih pogojih (SNP).
- Pasti in dileme pri uporabi cenovnih klavzul.
- Kakšen je vpliv logističnih stroškov na oblikovanje cene blaga in kakšno vlogo imajo pri tem klavzule Incoterms 2020.
Strokovni izvajalec:
Webinar bo vodil dr. Andrej Friedl, univ. dipl. prav. s pravniškim državnim izpitom, habilitirani višji predavatelj na visoki šoli za trajnostni razvoj in predavatelj na več višjih strokovnih šolah za poslovno pravo ter predavatelj in konzultant za podjetja. Vrsto let je vodil Nacionalni odbor Mednarodne trgovinske zbornice (ICC) in z njo sodeloval pri pripravi mednarodnih modelnih pogodb, trgovinskih klavzul Incoterms idr.
Kotizacija za udeležbo na webinarju in gradivo znaša 120 Eur + 22% DDV = 146,40 Eur.
V primeru dveh ali več udeležencev iz istega podjetja priznamo vsem 10% popust.
Znesek nakažite v treh dneh pred pričetkom na naš račun pri NLB: SI56 0206 0001 6791 805, sklic na št. 010524.
Račun vam bomo poslali po pošti takoj po končanem izobraževanju.
Prijave sprejemamo po e-pošti: info@isi.si ali preko te spletne strani:
PRIJAVNICA
Prijave za to izobraževanje so zaprte.